Hemma igen..

Det blev en snabb sväng till spanien och nu är man tillbaka igen. Saknar det redan och känner att det kliar i fingrarna tills man får boka nästa resa dit ner, tyvärr kommer inte det att bli innan sommaren då vi flyttar in i slutet på april i det nya huset.
 
På fredag packar jag väskan igen men denna gång blir det till Åre med jobbet, vad som väntar där har jag ingen aning om då mina skidskills skulle kunna jämnföras med en gammal människa springa med rulator.
 
 
Slänger in en bild från lördagens lunch i spanien!
 
 

Kommentarer
Amanda

Men åh! Jag är inte alls avundsjuk! Grattis till husköpet förresten, det ska bli så roligt att följa er inrednings-resa!:-)

2013-03-19 / 14:00:37
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?