Söndag med stort S!

(Kvällens mys med datorn, bad, SATC och min nyinköpta dalahäst fick följa med på bild, så söt är den!)
 
Veckans sista dag har snart passerat och jag sitter nu med datorn i knät, mannen som lagar mat och ljusen är tända, vet inte om man kan ha det så mycket bätre just nu!
 
När hösten kommer känner jag mig oftast lite mer omotiverad till träning men mer (om nu ännu) har nunredningsbehovet och shoppingbehovet tagit sin topp. Sommaren har nu gjort sitt och jag känner för att fixa till mysfaktorn här hemma. Se till att det finns filtar, kuddar, levande ljus och härliga lyktor att tända. Är ledig imorgon förutom ett litet läkarbesök så skall jag tillbringa dagen att städa, åka till blomsterhadeln samt en liten promenad för jag nog också ta mig tid till, om inte det egnar vill säga.
 
Jag måste trotsa min omotivation till träning och börja använda mina nya svarta Reebok Realflex.
 
Vad har ni för er en kväll som denna?
 
Kramar/Sanna
 
 

Kommentarer
sannas rum

Himla snygg dalahäst, vart kommer den ifrån? (:

2012-10-05 / 11:32:09
URL: http://sannasrum.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?