Shopping = LYCKA!

Helt galet att det känns bra när man spontanshoppar, idag blev det mycket mer än det var tänkt! Blev lite trött på min gamla datorn i morse så ringde till min älskade mamma för att hon skulle vara med som smaråd i köpet av en ny dator.
 
Jag antar att jag inte är ensam om att vilja ha en liten, smidig, söt dator att bara kunna ta under armen och förflytta sig i hemmet eller ta med den på resan. Valet föll iaf på en vit Sony Vaio 11 tum, precis i min smak! Stod länge och funderade på en Mac men ju längre jag stod där desto mer insåg jag att jag är nog en gammal PC människa, men vem vet, nästa köp blir säkert en Mac!
 
Nu sitter jag här, med min nya "blogg-dator" och beundrar den..
 
 
Påtal om något helt annat! Jag svängde förbi vår lilla Ica-affär här hemma och såg till min stora förvåning (och förtjusning såklart) att de börjat sälja satsumas!! Nu är det höst, helt klart.. 1 kg med mig hem och redan tuggat i mig halva påsen.
 
 

Kommentarer
Emma Härnqvist

Du är rolig du hjärtat :) Men grattis till nya fina datorn! Blev det bra med lampan förresten?

2012-09-23 / 09:26:16
URL: http://perfektion.blogg.se


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?