En lång dag..

Nu sitter jag äntligen här nedsjunken i soffan med mannen F tillsammans med varma mackor. Vilken lång dag det blev idag, var på jobbet strax innan kl 8 och klockade ut mig när klockan var 20.22, lång arbetsdag kan man säga men nedräkningen är i full gång!

Det är lite blandad förtjusning som man jobbar så långa dagar, det postiva är att jag inte behöver jobba så många dagar i veckan och när man ändå är på jobbet så kan man jobba på, kvällen är ju ändå lite "förstörd" med tanke på mina arbetstider.

Hur gör ni? Gillar ni jobba korta och många dagar eller är ni som jag som gillar lite längre dagar?


Imorgon är en välförtjänt ledig dag som skall tillbringas nere i Särö då jag äntligen ska få till en bilstädning, mer än behövligt om man säger så!

 Nu; tillbaka till mina mackor och TVn..

Kram på er!


Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?