Då var man här igen..






Ja, kan inte mer än säga att det går väldigt lång tid mellan gångerna då denna sida uppdateras. Men vad gör det? Alltid trevligt att få skriva av sig lite när man känner för det!

Hoppas att er sommar har varit fantastisk, kanske har ni fått lite sol och värme på er?

Jag befinner mig tyvärr på den sida kusten där det mest regnar och blåser när man är ledig känns det som. Men snart är det även min tur att få gå på semester, nästan 4 underbara semesterveckor knackar snart på dörren och 2 av dem ska "firas" där det är solsäkert, nämligen fina Spanien!
Jag går faktiskt och räknar ner just nu. Mycket som behöver planeras innan man åker ner men vad gör det? Jag älskar ju att få planera!

Nu ska jag ta med mig en filt och gå ut på fotbollsplanen och se lite Gothia cup! En bra bok får nog också följa med.

Kram på er!


Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?