Massor av Kärlek!

Vilken underbar kväll jag hade igår.
Att få fira in det nya året med sina vänner och sin kärlek kan vara det bästa som finns, dock hade det varit ännu bättre om man fick samla ALLA sina vänner på en och samma gång.
Men 2 av mina närmsta vänner räckte gott och väl igår, så tro absolut inget annat :)

Middagen var hemma hos Emma och Mikael som hade fixat en underbar förrätt som bestod av hummersoppa. Fantastisk god verkligen! Huvudrätten bestod av potatiskaka med rosmarin och seranolindad oxfilé, lika gott de!
Efter huvudrätten "hann" vi inte med efterrätterna utan fick istället gå ner mot Götaplatsen där årets firande av 12-slaget skulle firas. Tyvärr så la min telefon av precis innan 12-slaget så jag har inga kort.

När vi väl kom tillbaka till lägenheten väntade efterrätterna som jag hade gjort. Champagne sorbet med citrus marinerade jordgubbar, creme brulee samt en chokladtryffel med hallonsås.

Nu ligger både jag och min älskade hemma hos min mamma och äter den obligatoriska "bakis-pizzan".


Ska försöka sno F´s telefon så jag får visa er bilder.

Gott nytt år och god fortsättning på det nya året!

Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?