Staden som aldrig sover

I månads skiftet April/Maj kommer jag att besöka den bästa staden (enl mitt tycke) i världen, nämligen NYC! Senast jag var där var 2010 då med min underbara vän Natalie som bodde i USA och vi möttes upp i New York för en tjejhelg och oj vilken helg/vecka vi hade! De turistiga saker man "skulle" göra vad vi inte så intresserade av utan shoppningen tog ju första priset och så kommer det att bli på denna resa också!

Resan planerades in lite hastigt då jag har en tur att min pappa jobbar inom flyget och jag åker på Family-tickets fram till jag fyller 24, vilket bara är 3 månader kvar till så kände att jag fick passa på att nästan åka "gratis".
Kommer att åka med min pappas fru Jeanette och  kommer att stanna där i 4 dagar, 4 dagar av shoppning och kanske åka och titta på bruden i vattnet.

Så kom nu med ALLA era NYC-tips!


Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?