Gårdagen

Mello och tacos kväll hos Emma och Mikael igår, riktigt trevligt! En lugn kväll slutade på Rubinen med två stop på Bliss och Lilla London! Märker idag att det var VÄLDIGT längesedan jag var ute och drack goda drinkar, herregud, jag blev ju trött när klockan slog 23.
Innan kunde man ju vara ute och festa till 05 och sen dra vidare på efterfest, tror nu att det är ett minne blott men trevligt var det igår även om jag låg i sängen när klockan hade slagit 03.




(Min andra hälft hos E&M)


(Mina underbara armband som prydde min handled igår)


Kommentarer
Frida

Åh tack! Den hittade jag i Ikeas fyndhörna, den var i furu då så jag har målat den men jag tror den finns i vitt och svart :) Kolla in där.



Så fina armband!

2012-02-12 / 11:35:53
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?