Äntligen fredag

Sitter i köket och har precis slängt in dagens middag i ugnen (bakad potatis). Fick också hälla upp ett glas vin (känner mig nästan som en alkis ju, på 1 vecka jag har druckit 3!!!! gånger. det brukar jag annars dricka på 6 månader) men är det fredag så är det! Har haft mycket denna vecka som gått både bra och dåligt så då kan man ibland lyxa till det med ett glas vitt.

Har en liten spännande sak som kommer att förändra en del av vardagen men detta är någon som ni i bloggen kommer att få läsa om när allt är klart!

Sitter och kollar lite resor till mitt paradis La marina (ligger mellan Alicante och Torrevieja i spanien). Känns nästan som om jag är uppväxt där då jag spenderat 6-8 veckor där per år från det att jag var 2 till året jag fyllde 20. Min farmor och farfar har bott där i många år och jag känner ett litet sug och vill bara åka dit NU, men det får tyvärr vänta eftersom jag drar till New York i april.



På återseende


Kommentarer
Bodypalace

finns ju knappt nån bättre fredagsmat än bakad potatis ;)

2012-02-18 / 06:30:34
URL: http://bodypalace.blogspot.com


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?