Om en månad..

Sitter och kollar lite inredning till vårt hus i spanien. Känner att det är dags att sätta tänderna i huset där nere eftersom det är ingen idé att inreda med nya saker här hemma.

Den 25 januari åker jag ner med min bättre hälft, han har nog bara tänkt att lata sig och jag har tänkt mer än så, vet inte när jag skall delge mina tankar bara.. :)

Tänkte ta en sväng förbi IKEA i Murcia och inhandla en ny byrå. Kuddar tänkte jag få uppsydda här hemma innan vi åker ner. Det kommer allt bli lite olika projekt därnere. Är så nöjd över att ha ett ställe i ett varmare land att fly till när vädret här hemma bara att grått och trist.

 

 
Vår uteplats under tak. Väggen som är led lecarblock ska putsas nu i vår
 
Underbara stranden

 


Kommentarer
Emma

Ååå vad jag längtar tills du coh jag åker dit igen <3

2013-01-20 / 11:17:16
URL: http://perfektion.blogg.se
Amanda

Men åh så mysig uteplats!

2013-05-05 / 18:11:04
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?