Välkommen tillbaka!

Då var man tillbaka än en gång, denna gången är det värt att satsa på. Denna gång har jag inte en mode/livstils blogg som vilken som helst!
Har alltid älskat indredning och tycker inte att det finns så många inredningsbloggar som faller mig i smak. Ser fram emot många och inspirations fyllda inlägg som jag hoppas att ni gillar som gör att det är värt att komma tillbaka till.






VÄLKOMMEN tillbaka säger jag till mig själv!

Tack Emma för du är en ängel som gjorde denna design!


Kommentarer
emma härnqvist/perfektion

de glädjer mig hjärtat! och va fint de blev med ljusstakarna. själv måste jag köpa massa ljus.. har bränt upp två paket me dvanliha värmeljus + ett helt med rosa sen jag flyttade hit, haha.. eller ja, nästan alla ar jag bränt :)

2010-01-31 / 21:34:55
URL: http://perfektion.blogg.se/
emma härnqvist/perfektion

haha, ja, de där åtta-packet är slut sne länge så jag har inte tänt mina fins ljusstakar på sistone. du får säga till när du hinner hjärtat!

2010-01-31 / 21:43:57
URL: http://perfektion.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?