Finbesök från Malmö

Sitter med en kopp te och har en liten paus i mitt städande. Får finbesök från Malmö på fredag utav min pappa och hans fru och tro mig, då gäller det att det är KLINISKT rent. Båda två är perfektionister ut i fingerspetsarna och jag vill ju inte höra : Sanna! Det ligger lite damm här i ena hörnan.. Har du inte dammsugit???

Så därför är det lika bra att börja i tid så att jag tar ett rum i taget. Håller just nu på med en sån gul svamp på toaletten, ligger på golvet för att inte missa ngt! (Kan också tillägga att det är absolut inte varken stökigt eller smutsigt hemma hos mig.)


Som te-älskade som jag är sprang jag in idag på kitchen store på Kungsmässan och där sålde dom ut alla téer för 10 kr/hg så var tvungen att utöka mitt skafferi, denna gång kom jag hem med ett te som hette Göta kanal.


Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?