Snart åker vi!

Har nu bokat hotell, flyg och taxi till och från hotellet. Om ca 2 veckor åker jag och min bättre(sämre) hälft till Peking. Ska bli riktigt roligt! För att åka till Kina behöver man ansöka om visum vilket vi gjorde för 2 månader sedan, lång innan resan var bokad.

Vi kommer att tillbringa 5 dagar i peking och ska försöka att få ut så mycket som möjligt på dessa dagar, antar att det inte blir att sova bort halva dagen på hotellrummer men vad gör det? Jag får sova på flyget!
Tror att resan tar 7 timmar och tro mig, jag kommer nog att springa runt i planet.

Är det någon som varit i peking som kan ge oss några tips?


Kommentarer
emma härnqvist

yihooo lyckos er :)

2011-09-18 / 18:12:24
URL: http://perfektion.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?