Vårruset och Jukari Reebok

Gomorgon härliga tisdag!

Som några av er kanske redan vet (och några inte vet) så jobbar jag på Reebok. Reebok var en utav huvudsponsorerna i Vårruset och självklart så behövdes det ett "Reebok-lag". För första gången i hela mitt liv skulle jag dra på mig ett par löparskor för att springa i (använder de annars bara på jobbet och där springer jag inte vill jag lova!). 32.29 minuter efter start var jag i mål, men mycket nöjd Sanna som hade ett mål på 40 min. Måste också tillägga att jag var hur trött som helst och att det inte var så farligt som jag trodde.



Team Reebok- Jag, Anna, Monica och Sandra


I Reeboks "tält" träffade vi Thomas som skickade med oss Reeboks nya träningsdvd som dom satt ihop med Cirque de soleil, Jukari Fit to Fly. Det är ett träningssätt där man tar hjälp av gummiband. Trots min träningsvärk jag har idag efter gårdagens löpning var jag tvungen att testa detta imorse innan jag åt frukost. Riktigt imponerad får jag säga att jag är! Ska testa detta imorgon igen när den värsta träningsvärken lagt sig eller det kanske är så att det kommer då.



Nu blir det på med bikini och ge sig ut till stallet då en utav våra hästar inte mår så bra!


Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?