Äntligen Fredag!

 
(Kvällens middag)
 
 
 
 
Gokväll!
 
Sitter här framför datorn i min ensamhet, sambon har flytt lägenheten för en golfhelg i skåneland. Själv här hemma har jag fått äran att tapesera klart sovrummet då vi får besök av en mäklare på måndag som skall värdera lägenheten. Kan ju ärligt säga att det är inte vara tapesering som borde göras, vart är städfirman när man behöver den som mest?! Tycker att F prickade in tok-rätt helg att dra!
 
Nu när jag har fått mat i magen iform av pesto-pasta skall jag åka till affären för att köpa hem lite fredagsgott!
 
På återseende lite senare!
 
Kram

Kommentarer
Hanna Karlsson

Vad gott det ser ut!

2012-09-08 / 06:38:54
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?