Klick klick!

God eftermiddag!

Mörkt och trist har det nästan varit hela dagen, denna måndag slutade jag tidigare än vanligt och just nu går tvättmaskinen varm med kläder som senare skall vikas och läggas in i garderoben.

Har funderat länge på att införskaffa mig en köksassistent, sagt och gjort! Väntar nu på leverans av en vit härlighet. Bild får ni när den är på plats i köket. På tal om köket, vill verkligen göra om där! Tror att efter semestern kommer jag att försöka byta bänkskiva samt luckor, självklart är även detta i färgen vit. Känns väl dumt att bryta ett vinnande koncept!

Hur har ni haft det idag? Första dagen på jobbet eller har ni semester fortfarande?


Kram


Kommentarer
lisa

Är det du som ville ha mitt lösen? ;)

2012-08-02 / 21:20:00
URL: http://lisajadeholt.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?