Träning på G

Jag har aldrig varit och kommer förhoppningsvis aldrig vara ett big fan av gymträning, för mig är det väldigt ångestladdat att gå dit men i onsdags gjorde jag det! Jag köpte ett årskort på Sportlife eller Nordicwellness som det nu heter.

Jag masade mig även dit och ställde mig på löpbandet i 40 min, sen gick jag upp till gymmet, såg antagligen helt borta ut för jag gick bara runt, fattade inte alls vad jag skulle gra med alla maskiner som var där! Idag är det dags igen, frukosten är nu uppäten och träningskläderna skall snart på. Får fråga någon i receptionen om någon kan visa mig hur jag får igång crosstrainern.


Hur har er ju varit? Ni kanske också har tagit er till gymmet för att få bort all julmat..

Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?