Om mindre än..

1 månad befinner jag mig i favorit staden Nr1 nämligen New york och manhattan. Planeringen är i full gång och jag var och köpte en reseguide igår när jag var i Karlstad. Har har varit där innan men denna gång kommer jag bara att vara där i 3 dagar och vill verkligen inte missa alla "måsten" som man lätt glömmer bort när man ska vara där så få dagar.

Det har redan hunnit gå 2 år sedan jag åkte dit själv för att möta upp min vän Natalie som har pluggat på annan ort i USA (kommer inte ihåg vart det är). Då stannade vi i 6 dagar och vi kände att tiden inte riktigt räckte till, hur ska den göra det nu?! Vi måste helt klart ha en schema att gå efter så vi inte missar något.



Längtar verkligen att få möta våren i denna underbara stad 1 gång till, hoppas verkligen att jag får med mig F någongång så han också får se staden!


Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?