Balkonghäng

Jag tjatar som alla andra i bloggvärlden men jag måste få säga orden som bara känns så rätt i munnen. VILKET VÄDER vi har! Jag kan inte blir annat än på super gott humör och bara vilja vara ute och få i mig all frisk luft som det bara går!

Pga det super fina värder så blev det iget bloggande igår och något dåligt samvete existerar inte!
Gårdagen bjöd på en tripp ner till Gekås bara för att hitta på något, kom hem med 4 pkt dexrosol till pojkvännen(diabetes) och 3 diskborstar. Allstå var det stora plånboken som var i farten!
När jag kom hem blev det att bär ner alla balkongmöblerna och tvätta rent dom för att nu är verkligen säsong för detta. Det resulterade i ett mysigt balkonghäng tillsammans med min älskade!


Kommentarer
emma härnqvist

mysigt hjärtat!!

2011-04-19 / 20:16:38
URL: http://perfektion.blogg.se/
emma härnqvist

men du fick väl inte med dig frippan till ullared?

2011-04-19 / 20:16:55
URL: http://perfektion.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?